Lid worden van KNNV Hollandse Delta

Lid worden

Samen genieten van de natuur staat voorop bij de leden van de Natuurvereniging Hollandse Delta. Dat kun je op vele manieren doen: op excursie gaan, meedoen aan een onderzoek, lezingen bijwonen, inspreken op een overheidsplan, waarnemen en beleven, cursussen volgen en fotograferen. Het voordeel is dat er altijd mensen bij zijn die erg veel kennis hebben en dat ook graag met je willen delen.
Kom gerust eens kijken en meedoen met één van de vele activiteiten in de natuur! Jaarlijks organiseren wij een scala aan lezingen en cursussen.
Als lid ontvangt u bovendien tegen een contributie van slechts € 35,75 per jaar ons eigen kwartaalblad “In de Branding” en het landelijke tijdschrift “Natura”.

Voor huisgenootleden is dit € 10,25 per jaar. Jeugdleden (tot 26 jaar) betalen € 16,50 per jaar.

Voor € 20,– per jaar kunt u ook donateur worden, dan ontvangt u ons eigen tijdschrift en kunt u kosteloos deelnemen aan lezingen en excursies of tegen een flinke korting een cursus volgen.

Uw gegevens

Nieuwsbriefvoorkeuren
Heeft u vragen en/of opmerkingen?
Toestemming

Bekijk hier de lidmaatschapsvoorwaarden. Wij respecteren uw privacy.

Sluiten